torsdag 18 september 2008

Ny och uppdaterad "måste" lista

Har modifierat måste-listan då jag ju redan nu vet vilka saker jag absolut vill ha. Här var det förstås svårt att gissa men 4 par underkläder kändes som ett absolut minimum. Samma sak gäller strumpor, eftersom dessa slits väldigt mycket om man har dem för mycket. Men å andra sidan kan man ju vara utan strumpor. Gjorde också en uppdelning så att man ser varje område för sig. Det gör det ju lättare att överblicka vilka områden som sakerna ska syfta till.

När det gäller säng är jag kluven. Det blir ju väldigt många items. Men å andra sidan är det ju superviktigt att sova bra och jag är vanligtvis kräsen när det gäller det här med att sova. Sängkläder etc. ska vara i tipptopp. Men en säng innehåller väldigt många saker. Först säng. Madrass. Täcke. Kudde. Plus örngott. och påslakan. Och 2 lakan. Vet ej om dessa ska räknas som separata saker. Det blir då 6 eller 8. Men just nu har jag två kuddar. Och två extra kuddar... ojoj..... återkommer om hur det blir med den saken.

Inga kommentarer: