torsdag 18 september 2008

-28 idag (Totalt -117)


Det går som smort!


Internet är ju helt fantastiskt. Ja, tänk vad många människor som letar efter fynd och här sitter jag som rena fyndlådan! Folk har ringt och mejlat hela dagen och detta är dagens avslutade affärer:

-22
2 Minidiscar med 20 skivor, 1 par hörlurar, 1 laddare, kablar och dylikt. Ska man räkna alla tillbehören så blir det massor att räkna här, men det känns inte riktigt rätt så jag sätter två plus skivorna så då blir det 22 här. 350 kronor.

-2
Blev också av med alla högtalare. Ett 5-system kit och ett 6-system kit. 600 kronor. Vet inte hur man ska räkna detta. Men högtalarna är ju ganska oanvändbara bara så som de är, så här blir det 1+1.

-2
Blev också av med två grafikkort. 100 kronor.

-1
Hårddisken är också såld, ev. min nätverkslåda också men det är inte säkert. Får se. 350 kronor

-1
Skärmen är såld. Gick för 300 kronor, men den var lite repig och en god vän "helped me out" ;)

Mycket är kvar dock, fortsätt buda!

Men vänta nu, flyttar jag inte bara omkring på problemet?

Jag vet inte. Å ena sidan är det bättre att vi använder saker av varandra istället för att massproducera så mycket. Jag kan inte lägga någon värdering om hur andras eventuella garderober ser ut. I min tänkta 100-lista så skulle ju ändå de här sakerna kunna finnas. Jag har ett par högtalare i form av en radio och en skärm till datorn. Men tanken har slagit mig.

Inga kommentarer: