måndag 18 april 2011

Minus 1 bil och 1 dator och 1 digitalbox


Min gamla Audi Quattro är såld. Den var väldigt fin men lite... seg. Jag tycker inte jag har så där vansinnigt bråttom men när jag trycker på gasen vill jag att något ska hända och denna Audi.... det enda som hände var att den morra lite med ett efterföljande suck. Det var som att den sa, "måste du ha så bråttom?"

Den är iaf. history. Och det är min näst sämsta bilaffär ever gick minus 10k. Som bonus har jag också sålt min digitalbok till en man i Nordmaling och min kära X301 som jag krängde till en ung kille i Helsingborg. Vidare är det lite batterier, sladdar, hårddiskar och annat som försvunnit. Allt som allt en riktigt trevlig vecka!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur går det för dig nu? Håller själv på att minimera antalet ägodelar. Det är väl egentligen kläder jag har mest av, vissa plagg man aldrig använder men som man tänker "det kan vara bra att ha". Målet är att leva i två resväskor.