söndag 14 februari 2016

Som fågeln fenix...

...reser jag mig ur askan och flyger?

Ojojoj, vilken lång semester denna blogg haft. Jag har startat en annan och så har jag gjort det och det. Gud va mycket tid som gått åt!

Vad har hänt då?

Ja, mitt 100-projekt har gått åt helt fel håll en längre tid då jag började jobba igen och sedan har jag helt enkelt inte brytt mig för fem öre åt det hela.

Jag har taggat ner lite på det minimalistiska - t.ex har jag nu 3 datorer (varför, när vanliga dödliga klarar sig med 1 på sin höjd?) och 3 skärmar (samma sak här... varför måste mitt rum se ut som en hacker-dröm?).

Nu är det dock så här att jag är hyfsat duktig på att också bli av med saker och slänga saker, men skulle inte våga att göra en count nu. Dessutom har jag börjat med prepping och det har totalthavererat min count.

Återkommer. Tills dess, spana in min nya blogg. Sök och ni hittar.

Inga kommentarer: